Beoordelingen van Cheung Kwong Franeker

Recente recensies

4.0
Sjoerd Meerburg
vandaag

Prima prijs/kwaliteit, er is soepel rekening gehouden met onze speciale wensen in de menu's en de levering was perfect op tijd.

Talita Montauban
gisteren

Het eten was prima en lekker van smaak. Jammer alleen dat de nasi en bami koud waren.

E. Zingerle
2 juli 2022

Bestelling was niet compleet. Tevens verkeerd, ik had tjap tjoy met kip besteld en kreeg het met vlees. De pangsit goreng was zo hard dat je tanden bijna braken, leek wel of het heel oud was en een paar keer opnieuw gebakken was.

Hoekstra
2 juli 2022

Helemaal goed!

Mirjam van Leeuwen
30 juni 2022
Dominique
29 juni 2022

Helemaal fan van het maandmenu! We wonen net in de regio en blij dat we een nieuwe goede Chinees hebben gevonden. We wonen 10 minuten van Franeker en het eten is altijd warm!

T luimstra
29 juni 2022

In 1woord heerlijk was het

Ans
26 juni 2022

Half uur later dan aangegeven als verwachte bezorgtijd, pas bezorgd, nadat we hierover belden, was het er met 10 minuten (is ook de reistijd) Het eren was zoals altijd helemaal prima 👌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rienks
24 juni 2022

Eten was niet heel warm meer. Kwamen 30 minuten later dan gepland.

anno
24 juni 2022
Johan Endema
23 juni 2022
René
23 juni 2022

Kwaliteit van het eten is goed. De bezorging is zeer slecht. Als je om 19.00 tot 19.20 uur iets bestelt en de bezorger staat om 18.02 uur al voor de deur, dan is er duidelijk iets mis in de planning in de keuken. Je zal maar gasten hebben die om 19.00 uur komen en de maaltijd is volkomen verpieterd. Bij een volgende bestelling is een tegemoetkoming op zijn plaats.

Reactie van Cheung Kwong

Dag René, De bezorger heeft er niks mee te maken. Wij hebben aan de voorkant niet goed opgelet. Helaas worden er fouten gemaakt waar mensen werken. Door de drukte hebben we er over heen gelezen. Je kan er voor kiezen om je bestelling terug te geven. Wij maken dan weer een nieuwe en laten het dan weer opnieuw brengen. 9 van de 10 bezorgingen vinden het fijn om het eerder te krijgen dan te laat. In jouw beleving snap ik dat heel goed als je gasten er dan nog niet zijn. Je hebt gekozen om je bestelling aan te nemen en dus accepteert. Aan je schrijven valt te lezen dat jullie wél compleet zijn en dus een uur eerder eten dan dat jullie willen. Ik wil je bedanken dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. De volgende keer even bellen met de baas, dan zorg ik er voor dat je bestelling gratis wordt bezorgd en doe ik er een paar blikjes drinken bij om het goed te maken. Refereer dan even aan dit bericht en dan controleer ik je adres gegevens. (Zodat we weten dat jij ook dit bent) Fijne dag!

Diana
22 juni 2022
Dirkus
20 juni 2022

het is altijd lekker van Cheung Kwong, de bezorger had helaas geen pinapparaat bij zich voor de betaling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cheung Kwong

Dag Dirk, Als je online eten besteld, dan kan je kiezen om contant te betalen of via iDeal/creditcard. (Je hebt online al betaald?????) dus ik snap niet waarom ze dan nog een pin mee moeten??? Fijne dag!

Dikkie looijenga
20 juni 2022
Koopmans
19 juni 2022

Jammer dat wij 45 min op onze bestelling hebben moeten wachten

Johan Endema
16 juni 2022
Anita
13 juni 2022
Mark Goes
13 juni 2022

De bestelling was 20 minuten later dan ze zelf aangaven. Ook de inflatie heeft toegeslagen bij de Chinees. Waar je vroeger voor 45 euro met 2 à 3 man ruimschoots 2 dagen van kon eten is het nu voor bijna 70 euro met 2 man amper 2 dagen te eten. Eerste teleurstelling kwam uit Harlingen en nu uit Franeker. We gaan op zoek naar een andere soort maaltijd bezorging. Jammer.

Reactie van Cheung Kwong

Hoi Mark, beste familie Goes. Overdrijven is ook een vak, u heeft een maandmenu en een spek Babi pangang besteld. Extra sausje er bij a 3,50. Prijs totaal inclusief bezorging was 57,00 euro. Inclusief €2,00 euro fooi. Ik weet niet hoe je aan €70,00 euro komt. 20 min te laat vind ik niet schrikbarend laat, gezien het op een zaterdag avond wordt besteld om 18:00. Het moest ook nog eens bezorgd worden naar Sexbierum. (Gelet dat de stad helemaal dicht was gezet ivm de zachte bal pc) €57,00 euro voor 2 personen en dan ook nog eens 2 dagen van eten is echt goedkoop. Volgende keer geen fooi geven en zelf ophalen scheelt €6,50 #nocap Ps: wij zijn de goedkoopste door heel Waadhoeke en Harlingen.

anno
12 juni 2022
Jenny
11 juni 2022
Groen
11 juni 2022

Smaakte prima maar was niet echt warm, stond klaar toen ik het haalde en wellicht te vroeg klaar gemaakt.

Andries Grijpma
10 juni 2022

Het eten was zoals gewoonlijk wel lekker, maar mijn idee was, dat de porties niet alleen duurder zijn geworden, maar ook behoorlijk zijn gekrompen...., gaat niet de goede kant op

Reactie van Cheung Kwong

Dag Andries, De prijs is inderdaad iets hoger geworden. Door stevige prijs verhoging aan de kant van onze leveranciers, zijn wij genoodzaakt de prijzen ook te verhogen. De inhoud van het eten is niet gewijzigd. Vroeger kregen we bij de slager ook een onsje meer. Wat ik hiermee wil zeggen is dat wij de bakjes nu afwegen en niet meer een grote bult er boven op gooien. wij vinden dat dit niet meer van deze tijd is en willen we liever voor kwaliteit gaan dan kwantiteit. Vanzelfsprekend zie ik je graag weer terug in ons restaurant. Gr.

J
9 juni 2022

Het was weer heerlijk! Zoals gewoonlijk eigenlijk!

HH
7 juni 2022

Prima, snelle service.

De vries
6 juni 2022

Super service vwb vervanging van een product uit het maandmenu. Extra mini loempia's gekregen ipv gebakken banaan. Tip: de extra mini loempia's (in zakje) waren niet zacht. De loempia's in een bakje waren zacht geworden. Voor de kwaliteit van de loempia's zou ik het altijd los in een zakje leveren. Gr.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin Boes
6 juni 2022

Snelle levering en goede service,alleen ik mistte de sambal bij de nasi. Nog speciaal voor gebeld 2 dagen geleden.

Angela Hoekstra
5 juni 2022

Snelle en vriendelijke bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Booms
4 juni 2022

Garnalen besteld, krab gekregen bij de tjap tjoy. Jammer. Toch erg lekker.

Wierstra
3 juni 2022

Snelle en uitstekende service. Eten overheerlijk en zeer gevarieerd. Een en al geweldig en gaan we spoedig weer via Cheung Kwong later bereiden en bezorgen.

Fam. Santema
3 juni 2022

Alweer een heerlijke maaltijd besteld en gegeten, altijd vers en lekker.

N.
2 juni 2022

Sushi was lekker. Maar alle topping is een beetje er overheen gegooid. Middelste 2 sushi wel goede topping, buitenste niet of geen. Vorige ervaringen waren beter mbt de sushi…

Johan
1 juni 2022

Super lekkere maaltijd besteld voor ons team, makkelijk dat het werd bezorgd. En een lekker gevarieerd maand menu. Ik kon niet laten bezorgen bij de bestelling voor dezelfde dag plaatsen, maar mijn opmerking werd opgepakt en ik werd netjes gebeld dat de het eten bezorgd werd TOP.

Patrick
30 mei 2022

Netjes verpakt en vriendelijke bezorging. Heerlijk gegeten en er word naar de opmerkingen gekeken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

tzum
30 mei 2022
anno
28 mei 2022
Tineke frankena
27 mei 2022

Helaas zaten de miniloempia’s niet bij de bestelling….

l.vd.veen
26 mei 2022

heerlijk gegeten en mooi op tijd bezorgd

Mir
26 mei 2022

Het Maandmenu was heerlijk! En werd snel bezorgd!

Dekker
25 mei 2022

Voor het eerst waren teleurgesteld. We bestellen niet vaak Chinees-Indisch maar als we dat doen dan is het bij CheunKwong. Het eerste wat opviel was dat de prijzen waren gestegen wat begrijpelijk is in deze tijd. Hebben we begrip voor. Maar de kwaliteit was niet als anders. De kipsaté was niet zo lekker, het vlees voelde waterig en had een droog mondgevoel. De babi pangang had meerdere zeenstukjes erin. De overall hoeveelheid van gerechten leek minder geworden. Het is niet de kwaliteit die we ooit gewend waren.

Reactie van Cheung Kwong

Dag Hanneke, Allereerst wil ik je bedanken voor de moeite die je hebt genomen om een review te schrijven. De Babi pangang is gemaakt van procureur vlees. Dit is het vlees van de nek van de varken. Hier zitten geen pees in. Het vlees wordt daarom ook vaak gebruikt als “pulled pork”. De saté is al jaren het zelfde, wij garen de saté in oven om vervolgens de saté weer op te warmen au bain marie. De stokjes variëren dan ook tussen de 70 en 90 gram. Het kan zijn dat je dan toevallig 2 dunste stokjes krijgt, die kunnen omdat ze 2 x worden gegaard, wel eens droger zijn. Het vlees is van kipfilet gemaakt. De hoeveelheid is ook niet aangepast. Wij hebben al jaren de 750cc bakjes (deze zie je ook onder de bakjes) wij vullen de bakjes altijd net onder de rand. Ik vind het heel vervelend voor je dat je het deze keer zo heb ervaren. Ik heb je bestel geschiedenis even opgezocht en zie dat jij vaker bij ons terug komt. Laat mij de volgende keer even weten als je weer besteld. Refereer dan even naar dit bericht en dan zal ik je een 20% korting geven op je volgende bestelling. Ik hoop dat ik het zo op deze manier goed heb weten op te lossen. Met vriendelijke groet, Tai Pan Cheung Kwong

Paula
24 mei 2022
Van der Molen
24 mei 2022

Was echt super lekker weer! Poke bole besteld, nou echt heerlijk. En de sushi is ook heerlijk 🥰

Fam. Santema
23 mei 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging, echt een aanrader!

Mona hoekstra
23 mei 2022

Was weer heerlijk, pekingeend is ook een aanrader😋

Reactie van Cheung Kwong

Dat is fijn om te horen Mona! Tot snel ;)

Tineke Hoekstra Buijs
23 mei 2022
Jb
22 mei 2022

Het eten is prima, maar voor de tweede keer werd het eten een uur later bezorgd dan was afgesproken. Ik begrijp dat het druk is, maar als je om 16.00 uur besteld voor bezorging om 18.00 uur, lukt me dat niet moeilijk te plannen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simon
21 mei 2022

Online besteld en super snel geleverd! Eten was voortreffelijk 💪👍🏻

Schoute-Dirkx Jenny
21 mei 2022

Franeker

Boomsma
19 mei 2022

Alles was heerlijk maar de koeloeyuk was wat minder. Ook snel geleverd!

Koos
16 mei 2022

Goede waar snel geleverd

Daisy
14 mei 2022

Mega snelle bezorging! En weer genoten van A tot Z zoals altijd. Top!!

Simmer
13 mei 2022

Heerlijke afhaalmaaltijd!

Anna
9 mei 2022

We hebben allemaal heerlijk gegeten, top kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoitinga
9 mei 2022

Eten was lauw en veel te laat. Normaal gesproken is het wel goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sipke Saakstra
8 mei 2022

Alles naar wens!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anja koopmans
7 mei 2022

Bij 2 maand menu maar een kroepoek is 1 te weinig Loempia’s waren niet knapperig

Groen
7 mei 2022

Het eten was weer heerlijk en heel attent dat er gebeld werdt om te vragen of het ook wat eerder bezocht mocht worden. Jammer dat de bestelling niet compleet was maar omdat het met een kwartier nog werdt nabezorgd toch nog met z'n allen lekker gegeten

Heerke.schoonbergen
7 mei 2022

Eten was zeer lekker en werd precies op de afgesproken tijd gebracht

Hoekstra
7 mei 2022

Eten was heerlijk. Maar hier en daar koud, met name de loempia’s en de gebakken banaan

Rosa
3 mei 2022

Snel bezorgd. Maar de kip ketjap was wel vreselijk pittig waardoor dit niet lekker meer was. De sushi was heerlijk.

J . Endema
2 mei 2022
Vonk
2 mei 2022

Lekker gegeten. Punt van verbetering: loempia's waren helemaal klef en nat. In een papieren zakje blijven ze veel knapperiger!

Klaas
1 mei 2022
Wal
1 mei 2022

De smaken zijn heerlijk. Echter niet alles was goed warm. We zouden 17 50 ophalen ik was wat vroeger (10 minuten) en het eten stond al klaar. Tip is wel de tijden aanhouden wanneer op te halen... dan voorkom je dat t niet warm is.

Mar
1 mei 2022

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dijk
30 april 2022

Heerlijk eten en goed warm bij bezorging, vriendelijk personeel

Annet Poelstra
27 april 2022

1,5 uur te laat bezorgt

Anoniem
26 april 2022

Heerlijk gegeten en eten stond al klaar bij afhalen. Was top

Patty
26 april 2022

Het maandmenu was heerlijk en veelzijdig.

Scheffer
26 april 2022

Altijd goed en op tijd klaar. Eten smaakt heerlijk, bediening altijd weer vriendelijk

René
26 april 2022

Lekkere maaltijd. Iets te vroeg bezorgd.

De Jong
25 april 2022
Stefan
24 april 2022

Weer heerlijk eten af gehaald. Echter wil ik jullie een tip geven, doe de mini loempia’s apart verpakken. Deze worden nu erg snel. ‘Slof’.

Herman
24 april 2022

Ruim een half uur later afgeleverd dan aangegeven. Dat kan natuurlijk, maar waarom dan niet even telefoontje of berichtje dat het later wordt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Booms
23 april 2022

Geen saus en stokjes verder lekker.

Roosink
23 april 2022

Alles was van goede kwaliteit

S
23 april 2022

Half uur te laat, terwijl we om 16 uur al besteld hadden.

Johan Endema
23 april 2022
J.teertstra
23 april 2022

De soep was heerlijk. Loempia was bijna koud

Sybe
18 april 2022

Prima!

Kloosterman
18 april 2022
René
15 april 2022

Sterk verbeterde Chinese keuken en specialiteiten. Zelfs de Indische keuken kan door de beugel. Tai Pan is goed met de kritiek omgegaan. Mijn complimenten.

J.Endema
15 april 2022
Mulder
13 april 2022

Er zat bijna geen vlees in de babi pangang Veel saus en groente

G.A.C. de Vicq de Cumptich
12 april 2022

Raar dat je 3,50 moet betalen voor jullie eigen bezorging in de binnenstad?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veltman Tzum
11 april 2022

Vlees was goed, maar de bami en de nasi waren voor de tweede keer koud.

Tine
8 april 2022
Simon
4 april 2022
Martijn de vries
3 april 2022

Goeie chinees, lekker eten ,met de bezorging weet je waar je aan toe bent de tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van der Kooi
3 april 2022
Marjolein
3 april 2022

Heerlijk eten!

Sylvia
3 april 2022

Maaltijd stond op afgesproken tijd klaar. Goede service, lekker eten.

Terpie
3 april 2022

Goeie bezorger is diego

Saakstra
1 april 2022

Bananen waren niet lekker doorgebakken.

Oane Wijma
1 april 2022

Net als altijd perfect 💪🏼👍🏻

Petra
31 maart 2022

De kwaliteit is een stuk verbeterd. Het vlees is lekker zacht,dat was het voorheen niet. Onze complimenten.

Boorsma
30 maart 2022

De pokebowl was erg smaakvol

Flonk
28 maart 2022
Nico Dijkstra
28 maart 2022

Maaltijd alles perfect , had warmer gemogen !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ida
27 maart 2022

Smaak was prima alleen het was erg lauw ( bijna koud) dat was erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
27 maart 2022
C.Sijtsma
26 maart 2022

Verkeerde bestelling ontvangen. I.p.v Bami, nasi gekregen. Erg jammer

Marijke
26 maart 2022

Delicious

Simone Nauta
25 maart 2022

Een ZALIGE Pokebowl zalm gegeten. Een aanrader ‼️‼️

Jan Hommes
24 maart 2022

Makkelijk te bestellen en betalen via internet. Snelle levering en heerlijk genoten!

Johan Endema
22 maart 2022
Evert Smeenk
20 maart 2022

Wederom lekker gegeten en mooi op tijd! Tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Santema
19 maart 2022
Gaia
18 maart 2022

Heerlijke Sushi, vers dat proef je!

Haije van der Pol
15 maart 2022
Christien Tester
13 maart 2022

Heel erg lekker en van zeer goede kwaliteit en versheid! Super!

Hans Harmelink
12 maart 2022

Heerlijk samen met mijn ouders en mijn zoon gegeten van deze maaltijd! De Babi Pangang met Bami en Nasi was zeer smakelijk! Gaan we zeker vaker bestellen!

Marijke Exoo
12 maart 2022
Sytse Beeuwkes
12 maart 2022

Wederom heerlijk gegeten!!!

J . Endema
11 maart 2022
anno
4 maart 2022
Patrick
28 februari 2022
Johan Endema
28 februari 2022
JP
26 februari 2022

Heerlijk, super snel bezorgd.

Dana
26 februari 2022
Janny Talhout Hiemstra
26 februari 2022

Prima zoals altijd .

-
23 februari 2022

De kwaliteit van de sushi is goed; erg lekker. De prijs is wel hoog; te hoog. Jammer dat er geen sojasaus bij geleverd wordt.

Reactie van Cheung Kwong

Ik denk dat ons personeel vergeten is de sojasaus bij te doen. Hiervoor mijn excuses. Wat betreft de prijs. Je hebt een uramakibox besteld van 24,50 voor 20 stuks. Dat is 1,20 per stuk. Een bitterbal in de kroeg is tegenwoordig duurder. Onze prijzen zijn vergelijkbaar met andere zaken in de regio.

René
22 februari 2022

Top

Jacco
21 februari 2022

Wat een heerlijke superverse sushi Top

Boukje
21 februari 2022

Bestelling zelf opgehaald, was ruim op tijd. Bestelling stond al klaar. Bij thuiskomst (10 minuten) was het helaas niet echt warm.

Bergsma
18 februari 2022

Maandmenu was heerlijk en van alles wat. Wel jammer dat er maar 1 plak kroepoek bij zat.

J.Endema.
16 februari 2022
Jon Dykstra
15 februari 2022

Goede kwaliteit, de basispittigheid zou iets sterker kunnen. Persoonlijk zou ik het op prijs stellen dat de kipstukjes gebakken of gefrituurd zouden worden en in een aparte verpakking worden toegevoegd. pindasaus zou als basis moeten worden toegevoegd. Let wel een positieve opmerking met een persoonlijk tintje.

Reactie van Cheung Kwong

Dit was uw bestelling: 1 x Tjap tjoy met kip + 0,90 cent bami klein 1 x Vietnamese loempia 2st. Vraag: - Wat bedoeld u precies met pindasaus? - Wat bedoeld u precies met kip gefrituurd én apart er bij serveren? 🤷🏻‍♀️

Jacqueline Schaafsma
15 februari 2022

Ik heb online besteld en in de Gmail hoe laat het bezorgd zou worden ..nou, dit ging véél sneller!!...het was er binnen een half uur. Bezorgd door een vriendelijke jongeman én het eten was heerlijk, échte erg lekker. Zelf hou erg van Foe Young Hai en deze was LEKKER!!..en de rest ook. Aanrader!!👍

Gijsbert
14 februari 2022

Wij hebben uiteindelijk 2 uur moeten wachten op de bestelling. Na 2 keer bellen en verontwaardigingen. De bami was koud evenals loempia's. Wij bestellen vaker eten, maar sinds de zaak vernieuwd is merken wij dat het eten niet goed warm is en de kwaliteit daardoor achteruit gaar. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cheung Kwong

Beste Gijsbert, Normaliter geef ik geen reacties op een review, maar voor deze keer wil ik toch een uitzondering gaan maken en u uit proberen uit te leggen dat het bezorgen niks heeft te maken met ons vernieuwde restaurant. Het grootste probleem is dat wij een tekort hebben aan personeel. Dit komt omdat wij al meer dan 22 maanden dicht zijn geweest door corona maatregelen. Grotendeels van ons personeel zijn omgeschoold en/of hebben een andere baan gevonden en niet te vergeten een deel van het personeel uit voorzorg in thuis quarantaine zit. Ten tweede, heeft door coronamaatregelen/pandemie veroorzaakt dat 85% van onze klandizie overgestapt zijn naar bezorging. Wat ik hiermee wil zeggen is dat afhalen altijd sneller is dan uw eten laten bezorgen. De tijd die u aangeeft, blijft een richtlijn. Wij streven er naar om alle bestelling op tijd te bezorgen. Verder hebben wij In ons vernieuwde restaurant momenteel 115 zitplaatsen. Wij hebben gekozen om niet meer dan 50% aan te nemen, zodat wij toch genoeg capaciteit over houden om de kwaliteit te waarborgen in het afhaal en bezorging. Helaas kunnen wij niet altijd de gevraagde tijdstip na leven. Als je de rest van de reviews leest, zie je dat de meeste “klachten” dan voorkomt bij bestelling die gevraagd worden tussen 18:00 en 19:00. Dit is het drukste tijdstip en ik kan hier gewoonweg weinig aan doen. De computer uit doen heeft geen zin, want de bestellingen blijven binnen komen in de cloud. Telefonische bestellingen nemen we bij drukte al niet meer aan en als we dat wel doen, dan geven we een langere wachttijd aan van 60+ minuten. Hadden we even kunnen bellen dat het langer duurt? Ja, dat hadden we kunnen doen, maar meer dan 75+ mensen terug bellen hebben wij gewoon niet de mankracht voor. Al met al lees je dat er best wel heel veel gebeurt in het restaurant. Ik zie dit niet als een probleem, maar vooral als een uitdaging. Wij blijven op zoek naar nieuw personeel, wij blijven ons personeel scherp houden en vooral onszelf, maar waar mensen werken worden er soms fouten gemaakt. Ik wil graag dat u weer terug komt. Je gegevens zijn bij mij bekend en ik beloof je vandaag nog contact met je op te nemen zodat ik het voor u kan oplossen. Met vriendelijke groet, Tai Pan

Tt
14 februari 2022

Het werd een uur! Te laat bezorgd… 17.30 besteld, voor bezorging om 18.30u. De bestelling kwam uiteindelijk om 19.30u. Heel jammer :-(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
13 februari 2022

Voor de 2e keer laten bezorgen en weer 3 kwartier te laat zonder bericht. Dit moet beter! Als tip geef ik doe er dan even een mail of belletje achteraan dan is de klant in ieder geval op de hoogte dat het langer duurt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miedema
13 februari 2022

Hadden als ophaal tijd 18:00 maar werd 18:20 en we hadden een kleine nasi dat moest groot zijn voor de rest was het goed

Reactie van Cheung Kwong

U heeft een kleine nasi zelf aangevinkt voor 0,90 cent. Die heeft u ook gekregen.

A.Reinhart
13 februari 2022

Jammer dat er geen Indische nasi is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.Scheffer
13 februari 2022

Lekker en goed eten, Fijn dat het ook bezorgt wordt.👍

Lisette
11 februari 2022
Daisy
10 februari 2022

Tja, wat kan ik nog zeggen. Lekkerste sushi ooit. Ik ben verslaafd. Liever aan Cheung Kwong sushi dan aan drank of drugs. Hier kunnen Tao en Sin Jah gewoon niet aan tippen!!

Freek
10 februari 2022

keurig op tijd en altijd heerlijk eten. Al jaren mijn favoriet

RR de Jong
7 februari 2022

Dikke 10 super lekker super snel bedankt

Marcel
7 februari 2022

Het eten smaakte prima, de bestelling was mooi op tijd. Helaas miste er een grote bami bij de bestelling, dus duur bakje pekingeend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Groot
7 februari 2022

Ik vind het nog steeds jammer dat jullie in Baard nog steeds niet bezorgen. Wel in Winsum . Voor die €5,50 bezorgkosten kunnun jullie makkelijk een klein stukje doorrijden naar Baard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
5 februari 2022

Eten was top alleen erg jammer als je een extra beker saus erbij bestelt hiervoor ook betaald. En je krijgt dan geen extra beker saus maar eenviets grotere beker. Maar het eten en de afspraak tijd was top

Petra Gale-Dijkstra
5 februari 2022

Het eten was heerlijk, maar inmiddels de 2e keer dat er een fout is gemaakt in onze bestelling. Dat is jammer.

Faline
1 februari 2022

Kwaliteit is altijd goed (daarom bestellen we hier al jaren 👌) en gister ook super snelle bezorgservice! 👍 hebben weer heerlijk kunnen eten 😁🤤

De Groot
30 januari 2022

Mijn bestelling stond op afgesproken tijd klaar om op te halen. Eten was heerlijk.

Diana
28 januari 2022

Zoals altijd, heerlijk gegeten, de maandmenu's zijn top. Echt waar voor je geld en de sushi is ook heerlijk!

Wijkhuijs
28 januari 2022

Heerlijke Sushi! Goede kwaliteit zoals altijd!

Jeroen
27 januari 2022

Zoals altijd, erg goed

Johan Endema
27 januari 2022
Jhon Tombal
24 januari 2022

Nasi kan iets beter

Harm Jan de Boer
24 januari 2022

Bezorger kon het juiste adres niet vinden in de grote stad Spannum. Eten kwam ongeveer 3 kwartier te laat. Dus koud eten ....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dana de Vries
24 januari 2022

Complimenten, het was heerlijk!

Jelle Jan Burggraaff
23 januari 2022

Perfecte maaltijden, stipte planning en vriendelijke mensen!

R van Althuis
23 januari 2022

Alles stond op tijd klaar en Heerlijk gegeten !!

Arnold
23 januari 2022

Het smaakte goed, bezorging was aangekondigd dat het een uur zou duren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
22 januari 2022
Age
22 januari 2022

De beste Chinees ooit!!!

peter
21 januari 2022

Blij met de sushi uitbreiding! Heel lekker en vers. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Simone Nauta
21 januari 2022

Beide pokebowl’s waren heerlijk. Het was alleen jammer dat de avocado ontbrak. We gaan deze pokebowl’s zeker weer bestellen !!

Reactie van Cheung Kwong

Goedemiddag! Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat de pokebowls gesmaakt heeft. Sinds een enige tijd zit er niet meer standaard avocado in de pokebowl. Door moeilijke levering van deze producten, krijgen wij vaak té rijpe avocado’s binnen (of te hard) en worden de avocado’s vaak bruin/zwart. Dit vinden wij niet mooi. In ruil daarvoor hebben geven wij dus ruim andere toppings.

RDG
20 januari 2022

Gaat normaal gesproken goed maar dit keer de ossenhaas niet met de bestelde asperges gekregen maar met champignons en andere saus. Beetje dubbel alles nu met champignons daardoor.

Reactie van Cheung Kwong

Wat vervelend om te horen! Wij gaan de volgende keer beter op letten.

Lisette vd Weerd
19 januari 2022

Heerlijk gegeten, echt top!!

Wolbers
17 januari 2022

Mooi op tijd bezorgd en zo als altijd weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.Brijker
16 januari 2022

Heerlijk gegeten. Exact op tijd gebracht. Een dikke pluim!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Groen
16 januari 2022

Eerder dan verwacht bezorgd dus dat was fijn, op mijn verzoek om de selderij achterwege te laten is geen gehoor aan gegeven en de bami was erg kaal amper prei,ham en ei. Temperatuur prima en goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
16 januari 2022

Het eten an sich is heerlijk en smaakvol. Helaas was niet alles meer goed warm. Daarnaast ontbrak de kroepoek die wel bij het maandmenu hoort. Ook dit was niet de eerste keer… 10 minuten voor de afhaaltijd was ik present, dus daar kon het qua warmte niet aan liggen. Het gerecht stond ook nog niet klaar. En dan toch 2 gerechten lauw. Jammer, de kwaliteit is er de laatste tijd niet beter op geworden. Vaak dat er iets niet goed warm, of soms gewoon koud, of dat er iets ontbreekt. Zo zonde!

Brecht Tacoma-Langhout
16 januari 2022

Normaal altijd super tevreden, maar vandaag helaas niet! De loempia’s waren volledig doorweekt en vielen uit elkaar. De kartonnen verpakking zat er helemaal aan vast. In plaats van cassave kroepoek normale gekregen welke door ons niet wordt gegeten. Jammer! Hopelijk volgende keer weer beter…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brenda Talhout
15 januari 2022

De kippensoep en ook de Chinese tomatensoep waren waterig en hadden weinig smaak.

Sierk van der Meulen
15 januari 2022

Eten was koud

Irene
15 januari 2022

Top!!

anno
15 januari 2022
J Endema
13 januari 2022
Sophie
13 januari 2022

Voldoet aan verwachting. Goed op temperatuur. Prima

De Vries
12 januari 2022

Echt super goed en super lekker. Goede service. Aanrader zijn de satéstokjes.

D Houtsma
12 januari 2022

De bezorger was heel erg vriendelijk.

K de H
12 januari 2022

Keurig op tijd bezorgd. Eten prima en makkelijk dat je al voor een datum in de toekomst kunt bestellen

Lisette vd Weerd
12 januari 2022

Groetjes aan Tai Pan👍🐶😁

R Kamstra
11 januari 2022

Nasi en bami waren lekker maar jammer dat de babipangangsaus net tomatensoep was

Jan Douwe Noordenbos
10 januari 2022

goed van smaak en mooi op tijd bezorgd.

Betty
9 januari 2022

Het was heerlijk en goed warm. Ook erg snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan van Eijden
8 januari 2022
Lianne Grasman
8 januari 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Wij komen snel weer langs als jullie open gaan. Bezorger was erg vriendelijk.

Tjitske
8 januari 2022

Heerlijk

Paul Konings
7 januari 2022

Kwaliteit eten : 10 Bezorging : 15 minuten te laat

Vd kramer
6 januari 2022
Auke Bonsma
5 januari 2022

Top!

Tigchelaar
3 januari 2022
J.B.Booms
3 januari 2022

Alles op tijd en prima kwaliteit

Sietze Greidanus
3 januari 2022

Goedemiddag, we hebben heerlijk gegeten, de bekende goede kwaliteit. Helaas ontbrak de nasi van de nasi met 2 saté. De twee saté waren toegevoegd aan de andere vijf saté stokken. Hier heb direct na thuiskomst (Winsum) over gebeld en er zou een aantekening gemaakt worden dat we die nog te goed hebben.

Annamarie Zuidema
2 januari 2021

Mijn complimenten voor de heerlijke gerechten. Wij hebben nog nooit zo lekker bij jullie gegeten. De kwaliteit is aanzienlijk verbeterd 👍

Wieggers Norder
2 januari 2021
Hiemstra
2 januari 2021
Malda
1 januari 2021
S.H.Santema
31 december 2021

Heerlijke sushi box, echt een aanrader!

H Voerman
31 december 2021

Stipt! En heerlijk

Tessa
31 december 2021

Super!

Rozema
31 december 2021
Houtsma
31 december 2021

Kwaliteit was top! Alleen jammer dat er voor 75 euro niet wat kroepoek bij zat.

René
29 december 2021

Keurig op bestelde tijdstip en weer uitstekend van kwaliteit

Johan Endema.
28 december 2021

Het eten was weer heerijk. bezorging top.

Schouwstra
28 december 2021
Faber
27 december 2021
G Dijkstra
27 december 2021

Bezorger was een klein beetje later maar daar hadden we al rekening mee gehouden. Want ze hadden het vliegende druk. Maar we hebben heerlijk gegeten. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corrie Folkertsma
27 december 2021

Goede service, goede kwaliteit, erg lekker van smaak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mud
26 december 2021
G.Terpstra
26 december 2021

Het was een half uur te laat ,maar daar heb ik begrip voor door alle kerstdrukte

D van der wal
26 december 2021

Was verder prima maar alleen het eten was niet heel warm..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Damstra
26 december 2021

Heerlijk gegeten!!!

Markus
26 december 2021

Smaakte goed, vind dat sinds de oude eigenaars de kwaliteit en portie behoorlijk achteruit zijn gegaan in de bami zat bijna niks in en de nasi ook. Word tijd om ander restaurant te zoeken vind ik erg jammer was altijd zeer te spreken over de service en kwaliteit en kwantiteit nu in verhouding te duur voor wat je krijgt.

Nils
26 december 2021

Lekker eten, maar kon een heel klein beetje een warmer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
26 december 2021

Lekker eten en vriendelijke mensen. Een gerecht was niet leverbaar maar daar werd ik van te voren over gebeld.

Jan bart
26 december 2021

Gisteren heerlijk gegeten alleen ipv 2 porties mini loempia 2 x witte rijst Verder super geregeld

Terpstra
25 december 2021

Het eten was koud toen het gebracht werd. Erg jammer

Hempenius
25 december 2021

Was weer Super thanks tai pan ook voor de goede service

Janny Talhout
25 december 2021

Prima, mijn gasten waren dik tevreden.

Kooistra
25 december 2021

Online besteld stond netjes op tijd klaar...heerlijk gegeten van ons maandmenu : )

Brenda Schouten
24 december 2021

Heerlijke sushi! Alles vers en mooi gemaakt. Fijn dat Franeker dit biedt!

Alida
24 december 2021

Dikke prima

Van der Veen
24 december 2021

De beste babi pangang uit de omgeving!! en zeer aan te bevelen sushi!

Daisy
24 december 2021

Cheung Kwong op kerstavond. Mega snelle bezorging. 20 min na bestellen ging de bel al. Het was weer smullen! Altijd zeer goede kwaliteit en goed warm.

Marian de Jong
23 december 2021
Gerda
23 december 2021

Topkwaliteit van een mooie zaak!

Simone
22 december 2021

Zoals altijd: ZALIG

Fred Pijlman
22 december 2021

Wordt misschien eentonig, weer een dikke 10. Altíjd een warme ontvangst, prettige sfeer om hier ééns te gaan eten.

J Endema.
20 december 2021
Marieke Dijkstra
20 december 2021

Jammer dat jullie eerst de verkeerde bestelling hebben meegegeven aan mijn dochter. Hierdoor moesten we 2x rijden. Het was misschien netter geweest als jullie hadden voorgesteld dat het ook bezorgd kon worden. Het eten was wel erg lekker

Wikje Engelsma
20 december 2021

Een teleurstellende maaltijd, de gerechten waren niet warm mee en de bijgerechten slap. Dit is niet de kwaliteit die we gewend zijn. Mogelijk te lang onderwerk qua bezorging?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F Nieuwhof
19 december 2021

Super 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pietie Mud
18 december 2021

Heerlijk gegeten en super verzorgd

KDWB
16 december 2021

We hebben heerlijk gegeten. Alles keurig ingepakt en verzorgd, heerlijk warm en voldoende. Klasse!!!!

Frony Ronner
16 december 2021
de vries
14 december 2021

het bestelde kwam een half uur te laat.

Janny Talhout Hiemstra
13 december 2021

Prima zoals altijd , heerlijk .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarah
13 december 2021

Besteld op de zondag, wetende dat het druk zou gaan zijn. De bestelling zou een uur duren maar werd keurig 10 minuutjes eerder bezorgd! Heerlijk gegeten, bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea
12 december 2021

Heerlijk eten

Bosch
12 december 2021

Genoten van het heerlijke en vers bereide eten. Combinatie van traditionele en nieuwe gerechten. De pokebowl is een echte aanrader!

corry lugtenburg
12 december 2021

we bestellen regelmatig, hebben begrip voor de drukte maar niet voor de koude maaltijd. En de kwaliteit van de oude kaart wordt minder.

M.Zondervan- Cleveringa
12 december 2021
Lanting
12 december 2021

Heerlijk gegeten en snelle bezorging!

Dijkstra
11 december 2021

Heerlijk vers en op kamertemperatuur, top. Veel beter dan de verwacht. Dus ja, wat mij betreft een dikke aanrader.

Tineke Hopman
10 december 2021

Het was in een woord heerlijk we hebben met z’n allen erg genoten.

Linda
9 december 2021

Super en snel geleverd. Heerlijke sushi !!!!

Daisy
9 december 2021

Wat heb ik vannacht lekker geslapen en ja, dat kwam door die overheerlijke maaltijd van Cheung Kwong. Weer super verse sushi , lekkerder dan lekker. Top kwaliteit en super snel bezorgd. Ik kan niet wachten tot de volgende bestelling, haha.

André
7 december 2021

Het was weer top!

Gerlof Terpstra
7 december 2021

Niets op aan te merken Alles was compleet eten was prima

Sab.
7 december 2021

Bami moest even in de magnetron worden opgewarmd ;-), verder prima.

Boomstra
7 december 2021
Elles
6 december 2021
Anneke Miedema
5 december 2021

Loempia's lagen in de saus. Saté was andere saus doorheen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap Kooistra
5 december 2021

Gewoon al jaren halen we eens per maand onze maaltijd bij Cheung Kwong. Heel tevreden, nog steeds

Jesse
5 december 2021

👌🏻👌🏻

Booms
4 december 2021

Alles lekker warm en keurig verzorgd, was zeer smakelijk

M hoekstra
4 december 2021

Meer dan 3/4 uur te laat bezorgs, niet al het eten was echt warm meer

Hoekstra
4 december 2021

Goed eten! Snelle bezorging. Helaas hadden we te weinig, maar binnen tien minuten werd extra eten bezorgd.

T. Tijsma
3 december 2021

Het thuisbezorgd eten was lauw en de babi pangang niet knapperig gegrild. Jammer, we zijnet anders van hen gewend.

Richard Hollander
3 december 2021

Helaas zat de beker saté saus niet bij de bestelling

J . Endema
2 december 2021
Femke
1 december 2021

Altijd top en afhaal op tijd! Alleen word de kroepoek wel eens vergeten.

Karin de Boer
29 november 2021

Het eten was deze keer niet warm genoeg.... Verder is het eten prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
29 november 2021
Liepie v.d. Wal
28 november 2021

Was keurig geregeld en het eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hartzuiker
28 november 2021

Alweer drie kwartier te laat bezorgd, daardoor koud. Haaievinnensoep zat geen smaak aan. Bami zit wel heel weinig groenten in. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

TIMON
28 november 2021

Bezorging was nvt. Het eten is altijd picobello voorelkaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke & Dennis
27 november 2021

Wij wonen pas in Sexbierum en zijn gewend om sushi te eten in hilversum. Maar eerlijk deze Sushi was vers & heerlijk. Wij bestellen volgende keer weer Cheung Kwong

Jelle Jan
27 november 2021

Eten was bijna koud

De Groot
26 november 2021

Sneller en lekker!

Hindrikje
25 november 2021

Heerlijk was het! Lekker gegeten van het maandmenu, alles smaakte erg goed.

Bakker
24 november 2021

Al koud bij afhalen, zeker geen 60graden serveer temperatuur. Mini loempia’s muffe kool smaak. Helaas geen kroepoek bij maand menu…

Rients
23 november 2021
A. van Zwieten
23 november 2021

Op zondag om 14.45 uur online een grote bestelling geplaatst met de opdracht om het 18.10 uur op te halen. Ik was er om 18.10 uur en mijn bestelling lag nog niet klaar. Om 18.35 uur kreeg ik pas mijn bestelling. Als ik niet gevraagd had hoe ver mijn bestelling nou toch was, had ik er nog langer gestaan. En daarnaast zie je mensen na jouw binnenkomen en die gaan eerder weg met hun bestellingen. En dit is me al eens eerder overkomen met een telefonische bestelling. Mijn punt is: je bestelt met zin al vroeg op de dag en online, omdat je er zeker van wilt zijn dat je je bestelling dan ook om 18.10 uur kan ophalen. Maar helaas! Kom je met je bestelling thuis, zijn er een aantal gerechten bij die gewoon nog koud zijn. Ik vind dit zeer jammer dat het zo gaat.

Jellema Dee
22 november 2021

Had bestelling om 18:00 gevraagd, kwam pas 18:42 zonder telefoon of bericht van bedrijf, was ook koud geworden 😞 vind heel jammer omdat hiervoor hebben wij altijd genieten van deze Chinees.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Perfors
22 november 2021
G van Wieren
22 november 2021

het wat weer heerlijk. Mooi op afgesproken tijd gebracht. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
22 november 2021

Een bestelling geplaatst om 14:00 die om 18:30 bezorgd moest worden. Deze is pas om 19:05 bezorgd. Heel vervelend als je er op zit te wachten. Als het dan uitloopt is het misschien handig om even te bellen dat het later wordt. De bestelling met opzet zo vroeg geplaatst zodat het goed ingepland kan worden maar dat helpt dus niks. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DAW
21 november 2021
Simone Nauta
21 november 2021

In één woord ZALIG ‼️‼️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F. Watsing
21 november 2021

Bij veel verschillende locaties Chinees gegeten, het eten hier steekt er dan toch wel met kop en schouders bovenuit.

Dorrepaal
21 november 2021

Om 18.40 gemeld dat we er waren, maar was nog niet klaar. Na 20 min. Wachten maar even gevraagd hoe het er mee stond, toen bleek het al 15 min op de bar klaar te staan. Erg slordig.

Ronnie Hogeweide
21 november 2021

Ik kan alleen maar complimenten geven het was weer heerlijk

Postuma
20 november 2021

Aangegeven bij bestelling dat we het graag rond 18.00 willen ontvangen. De bestelling was er al om 17.20. Dit vind ik wel heel erg veel eerder en was hier ook niet blij mee.

Anne
20 november 2021

Heel jammer dat het eten om 18.55 uur werd bezorgd terwijl 18.00 uur was aangegeven. Verder weinig smaak aan het eten, geen sambal bijgevoegd. Nee ,dit doe ik niet nog een keer. Jammer.

Erwin
20 november 2021
Ten zijthoff
20 november 2021

Laatste tijd vaak flink later dan afgesproken tijd... nu is dat te begrijpen, alleen daardoor eten erg koud. T was altijd goed. Gebeld en werd mij verteld dat er meerdere bezorgingenin 1 keer de deur uit gingen. Graag int vervolg betere communicatie. Dan is afhalen mischien beter. Nu konden we wel noeuwe eten krijgen alleen ia dit weer x 45 minuten waardoor je 1.5 uur later pas eet.

Lucy
17 november 2021

20 minuten eerder dan aangegeven bestelling ontvangen. Was weer heerlijk.

H C J Voerman
16 november 2021

Heerlijke sushi gekregen, genot alleen al om de doos open te maken. Aanrader!!!

Jelle Kollumer
15 november 2021

Het eten smaakte goed, maar mag wel wat warmer.

Marianne bekkema
14 november 2021

Bezorgtijd van 19.00 uur werd 45 minuten later en alles was ook niet heel warm meer.. jammer

Marjan Zuidema
13 november 2021

Berzorging van eten ruim 3 kwartier te laat. Bami en nasi ook nog koud. Jammer van dit alles.

Algra
13 november 2021

Heerlijk!

Mark Hartman
12 november 2021

Top sushi en snelle bezorging